keskiviikko 3. elokuuta 2016

-jännät paikat

Heipparallaa!
Kiirettä ja tohinaa on pitänyt muuton puolesta, muttaonhan tässä yksi toinenkin jännä juttu tapahtumassa.. Huomenna nimittäin tämä vauva täyttää muka jo 18. Se tarkoittaa mun kohdalla sitä, että golffi starttaa 9.00 mun viimeiselle ajotunnille ja 9.55 on se jännä juttu; inssi. Siitähän siis päästään läpi, ei oo muuta vaihtoehtoa! :D
Huomenna viedään meidän asunnolle sänky ja sitten siellä alkaakin olla jo kaikki, vain vaatteet ja se tärkein (nimittäin ruoka) puuttuu. Oon kirjoittamassa muutosta postausta, se tulee siis tässä elokuun puolella luultavasti ennen kuin koulut starttaa. Mulla alkaa siis 15.8 lähihoitajan koulutuksen viimenen vuosi, ja toukokuussa mun pitäis olla muka valmis mielenterveys- ja päihdentyö hoitaja! APUA.
Leevin kans laukkaa ollaan saatu taas paljon paremmaks, ja ollaan paljon maastoiltu. Pihatto on nyt remontissa, joten hepat on koko ajan pihalla. Tämä nyt oli taas tämmöinen pikainen kuulumis postaus.
P.S pakko nyt vielä lisätä että haettiin tänään mulle auto! Siitäkin tulee varmasti täällä näkymään muutama vilahdus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti