tiistai 12. heinäkuuta 2016

Kuulumisia

Onnistuin hukkaamaan ne videon pätkät mitä kuvasin silloin maastoreissulta, mutta jos löydän ne jostain, teen videon niistä ja julkaisen täällä! Muuten mulle kuuluu tosi hyvää, tänään heräsin jo aika aikasin ja kävin lenkillä. Sen jölkeen päätin opetella syömään aamupalaksi puuroa, eikä se edes ollut niin pahaa! Nyt olenkin sitten kaksi tuntia siivoillut meidän taloa, sain vessan ja alakerran "aulan" jo puunattua. Nyt pidän "pikkutauon" (okei okei tunnin tauon) ja sitten teen lounasta ja sitten jatkan vielä siivousta. Kahden aikaan lähden taas Anunkiin ratsastamaan.

Tällä viikolla voisin kuvata Myday:n koska olen yksin kotkona niin tuntuu luontevammalta kuvata enemmän. Ajattelin muuten että alan kirjoitella täällä ihan mun normaalista ei-hevoselämästä. Esimerkiksi se myday mikä on ehkä tällä viikolla tulossa, voi olla sellainen päivä mikä ei sisällä hevosia juuri lainkaan. Lähes joka päivähän mä oon tekemisisssä hevosten kanssa, että luultavasti jotain tulee vilahtamaan, mutta päivä ei välttämättä ole hevospainoitteinen.

Tämä postaus jää nyt ihan tällaisksi tyngäksi, koska eipä mulla kummempia kirjoittamista satu olemaan. Katsellaan ja ollaan taas kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti